Anunturi publice
Nou: Anunt de licitatie publica - Inchiriere spatiu Farmacie
1.Informatii generale privind proprietarul:Comuna Valea Vinului,cod fiscal 3896950 cu sediul in localitatea Valea Vinului,str.Principala,nr.63. judetul Satu Mare , telefon:0261876870;0261876746,fax:0261876705,email:contact@primariavaleavinului.ro; primaria_vv@yahoo.com;
2.Informatii generale privind obiectul inchirierii.
4 spatii in suprafata totala de 57,41 mp cu destinatie de Farmacie din cadrul dispensarului uman,situate in localitatea Valea Vinului,str.Principala nr.111,comuna Valea Vinului , judetul Satu Mare,identificat prin CF nr.100237 Valea Vinului,apartinand domeniului public al comunei Valea Vinului.
Inchirirerea se face conform OUG 57/2019 si conform Hotararii Consiliului Local nr.26 din data de 31.08.2022.
3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini.
3.1.Modalitatea sau modalitatiile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire:documentatia de atribuire se poate ridica la cerere de la sediul Comunei Valea Vinului.
3.2.Denumirea si adresa serviciului/compartimentului din cadrul proprietarului,de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire :Compartimentul agricol al Comunei Valea Vinului,cu sediul in localitatea Valea Vinului str.Principala , nr.63,judetul Satu Mare.
3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinere acestui exemplar,potrivit prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.57/2019:50 lei/exemplar,se poate achita cu numerar la casieria Comunei Valea Vinului.
3.4.Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 11.10.2022,ora 12,00.
4. Informatii privind ofertele:
4.1.Data limita pentru depunerea ofertelor este 19.10.2022,ora 16,00.
4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Vinului,localitatea Valea Vinului,str.Principala,nr.63,judetul Satu Mare.
4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta:un exemplar.
5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor 20.10.2022,ora 10,00,la sediul Comunei Valea Vinului localitatea Valea Vinului,str.Principala,nr.63. judetul Satu Mare.
6.Denumirea,adresa,numarul de telefon,telefax si adresa de e-mail a instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei:
Tribunalul Satu Mare,Sectia a II a Civila,de Contencios administrativ si Fiscal,str.Mihai Viteazu ,nr.8,Satu Mare,judetul Satu Mare,telefon:0261713650;telefax:0261713760;e-mail:tr-satumare-reg@just.ro.;
7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre Monitorul Oficial ,Partea a VI a:27.09.2022.
Primar
CRISTEA RADU
Anunt public privind emiterea actului de reglementare actualizat
1. Anunț privind înscrierea candidaților pentru personal de recensământ în vederea prestării serviciilor aferente recensământului populației și locuințelor runda 2021 în teritoriu - INCHEIAT
PRIMĂRIA COMUNEI VALEA VINULUI
ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU:
· Un număr de 1 recenzori pentru recenzori pentru autorecenzarea asistată (ARA) din comuna VALEA VINULUI
· Un număr de 2 recenzori pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna VALEA VINULUI
· Un număr de 0 recenzori-șefi pentru monitorizarea/coordonarea colectării datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna VALEA VINULUI
· Un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensământul populației și locuințelor din comuna VALEA VINULUI
MODALITATEA DE CONTRACTARE:Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
Ø Participarea la instruireaorganizată de UJIR la o data comunicată ulterior
Ø Colectarea datelor în teren:
§ autorecenzarea asistată (ARA): 14.03-15.05.2022
§ recenzarea prin efectuare interviu de către recenzor, înteren: 16.05-17.05.2022
LOCUL DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII
Ø Pe teren, în limitele administrative ale localității _ _ (recenzori, recenzori-șefi și coordonator la nivel de UAT) _ _
In spațiul amenajat de către UAT în vederea autorecenzării (pentru recenzorii ARA)
PENTRU MAI MULTE INFORMATII VA RUGAM SA CONTACTATI SECRETARUL GENERAL UAT VALEA VINULUI SAU VICEPRIMARUL COMUNEI
2. Anunt angajare - Muncitor calificat I (tractor și buldoexcavator) - Incheiat
Primăria Comunei Valea Vinului, județul Satu Mare, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de muncitor calificat I (tractor și buldoexcavator).
- Angajator: Primăria Comunei Valea Vinului, județul Satu Mare
- Tip angajator: Primării
- Categoria postului: Funcție contractuală
- Județ: Satu Mare
- Tipul postului: Permanent
- Nivelul postului: Funcții de execuție
- Termen expirare: 10 zile
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- studii gimnaziale, profesionale/liceale;
- permis de conducere valabil pentru tractor;
- certificat absolvire curs buldoexcavator;
- cunoștințe exploatare buldoexcavator;
- vechime – 0 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 27 ianuarie 2022, ora 14:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 01 februarie 2022, ora 10:00: proba scrisă;
- 02 februarie 2022, ora 10:00: proba practică.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate se pot obține la sediul Primăriei Comunei Valea Vinului, Str. Principală nr. 63, județul Satu Mare, telefon 0762.259.721 – mobil și 0261.876.746 – fix.
Anunt angajare
