1. Anunț privind înscrierea candidaților pentru personal de recensământ în vederea prestării serviciilor aferente recensământului populației și locuințelor runda 2021 în teritoriu - INCHEIAT
PRIMĂRIA COMUNEI VALEA VINULUI
ÎNCHEIE CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII PENTRU:
· Un număr de 1 recenzori pentru recenzori pentru autorecenzarea asistată (ARA) din comuna VALEA VINULUI
· Un număr de 2 recenzori pentru colectarea datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna VALEA VINULUI
· Un număr de 0 recenzori-șefi pentru monitorizarea/coordonarea colectării datelor Recensământului populației și locuințelor din comuna VALEA VINULUI
· Un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensământul populației și locuințelor din comuna VALEA VINULUI
MODALITATEA DE CONTRACTARE:Contract de servicii
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
Ø Participarea la instruireaorganizată de UJIR la o data comunicată ulterior
Ø Colectarea datelor în teren:
§ autorecenzarea asistată (ARA): 14.03-15.05.2022
§ recenzarea prin efectuare interviu de către recenzor, înteren: 16.05-17.05.2022
LOCUL DE DESFĂȘURARE A ACTIVITĂȚII
Ø Pe teren, în limitele administrative ale localității _ _ (recenzori, recenzori-șefi și coordonator la nivel de UAT) _ _
In spațiul amenajat de către UAT în vederea autorecenzării (pentru recenzorii ARA)
PENTRU MAI MULTE INFORMATII VA RUGAM SA CONTACTATI SECRETARUL GENERAL UAT VALEA VINULUI SAU VICEPRIMARUL COMUNEI
2. Anunt angajare - Muncitor calificat I (tractor și buldoexcavator) - Incheiat
Primăria Comunei Valea Vinului, județul Satu Mare, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de muncitor calificat I (tractor și buldoexcavator).
- Angajator: Primăria Comunei Valea Vinului, județul Satu Mare
- Tip angajator: Primării
- Categoria postului: Funcție contractuală
- Județ: Satu Mare
- Tipul postului: Permanent
- Nivelul postului: Funcții de execuție
- Termen expirare: 10 zile
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- studii gimnaziale, profesionale/liceale;
- permis de conducere valabil pentru tractor;
- certificat absolvire curs buldoexcavator;
- cunoștințe exploatare buldoexcavator;
- vechime – 0 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 27 ianuarie 2022, ora 14:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 01 februarie 2022, ora 10:00: proba scrisă;
- 02 februarie 2022, ora 10:00: proba practică.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate se pot obține la sediul Primăriei Comunei Valea Vinului, Str. Principală nr. 63, județul Satu Mare, telefon 0762.259.721 – mobil și 0261.876.746 – fix.